۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۰

فرمانده انتظامی تنگستان:

کاهش سرقت در روستاهای تنگستان/ پیشگیری در دستور کار است

کاهش سرقت در روستاهای تنگستان/ پیشگیری در دستور کار است

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: در سال جاری سرقت در روستاهای شهرستان تنگستان به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم نیکو کار صبح دوشنبه در نشست با دهیاران روستاهای شهرستان اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار و رفاه و آسایش بیشتر مردم در روستاهای شهرستان تنگستان یکی از اولویت‌های بسیار مهم نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی تنگستان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار رأس دام در شهرستان پلاک کوبی گوش شده است تصریح کرد: ضروری است دهیاران در سطح روستاهای شهرستان به این امر توجه داشته باشند که پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی محور اقدامات پلیس بوده و موفقیت در این عرصه، مستلزم مشارکت و همدلی مردم و همراهی بیش از پیش دهیاران و شوراها اسلامی با نیروی انتظامی است.

وی دهیاران و معتمدین محلی را بازوان توانمند پلیس در افزایش احساس امنیت روستاییان و پیشگیری از جرایم در جامعه روستایی معرفی کرد و عنوان داشت: دهیاران و معتمدان با توسعه آموزش‌های همگانی و دعوت روستاییان به کاربردی کردن هشدارهای انتظامی می‌توانند نقش مهمی را در پیشگیری از جرایم و ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی تنگستان ضمن تشریح برخی اقدامات مشترک پلیس و دهیاری‌ها در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی بیان داشت: ارتقای امنیت روستاهای شهرستان‌ها از برنامه‌های اولویت دار این مجموعه انتظامی است که موفقیت در این عرصه نیازمند تعامل مطلوب و سازنده دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با پلیس است.

فرمانده انتظامی تنگستان با اشاره به اینکه سرقت در سال جاری در روستاهای شهرستان به صفر رسیده است ادامه داد: همراهی دهیاران و شورای اسلامی با پلیس و استفاده از ظرفیت آن‌ها که حلقه ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از اولویت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار برای روستاییان است.

کد خبر 6263507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha